|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Максимальне тягове зусилля*:
Обертальний момент передається від двигуна через коробку передач і роздавальну коробку карданними валами на залізничні осі з диференціалом і на всі чотири залізничних колеса.
Призначена для важких режимів роботи, зварена із сталевого листа товщиною 51 мм. з бічними підсилювальними деталями. ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
12 вольт постійного струму. Генератор змінного струму на 160 ампер. Здвоєні акумуляторні батареї типу 950 CCA. ОСВІТЛЕННЯ Два блоки габаритних вогнів в комбінації зі стоп-сигналами на задній стороні машини. 6 світлодіодних фар головного світла по 3 спереду і ззаду. Бічні ліхтарі для освітлення робочої зони. Підсвічування підніжок. Пісочна СИСТЕМА Всього 8 пісочниць, по дві форсунки спереду і ззаду кожного колеса, з пневматичною подачею піску. КАБІНА Повністю закрита, з оглядом 360 градусів. Рівень шуму не більше 85 децибел. Двоє дверей. Віброізолюючі опори. Оснащена контрольно вимірювальною апаратурою з виводом показників на цифровий відеодисплей. Крісло оператора регульоване по висоті і куту нахилу спинки на пневматичних амортизаторах, з підлокітниками, що повертається на 180 град. Сонцезахисний козирьок. Склоочисні щітки і омивачі скла. Проблисковий маяк жовтого світла. Внутрішнє дзеркало заднього виду, обігрівач кабіни. Вентилятори анти-запотівання скла. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ *МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ
РОЗМІРИ
Рейковий кліренс: 114 мм. (Від рівня головки рейки) Дорожній кліренс: 248 мм. по фланця залізниці коліс. ВАГА: 23 065 кг. РАДІУС ПОВОРОТУ ПРИ РУСІ ПО АВТОДОРОЗІ:
*Фактичні швидкість і тяга будуть залежати від ухилу, навантаження тощо. **Вантажно-розвантажувальні роботи / транспортна висота збільшиться на висоту фланця ж / д коліс - на 38 мм. |
|