|
Простора і ергономічна кабіна оператора
- Збільшена висота кабіни дозволяє оператору пересуватися в повний зріст
- Збільшений простір забезпечує комфортне розміщення до трьох осіб в кабіні
- Система опалення та охолодження кабіни оптимізовані для максимального комфорту персоналу
Крісло оператора з можливістю повороту на 180 °, з віброізолюючий повітряними амортизаторами
Забезпечує оператору можливість завжди сидіти обличчям у напрямку руху
Лівий і правий підлокітник керування

Органи керування рухом і основними робочими операціями розташовані на підлокітниках крісла оператора, що забезпечує зручність керування при будь-якому положенні крісла.
Джойстик керування рухом на правому підлокітнику

нахилом джойстика здійснюється управління дроселем і службовими гальмами машини
вибір напрямку руху, ступінь коробки передач, подача піску на рейки, розчеплення автозчеплення і повітряна сирена управляються кнопками на джойстику
На лівому підлокітнику розташовані кран повітряної гальмівної системи і керування рухом автозчеплень.
Утримання тиску повітряної гальмової магістралі (перекриша)

Дозволяє зафіксувати проміжий тиск в гальмівній магістралі поїзда, наприклад, для пригальмовування залізничного складу під час руху під ухил
Індикатор зарядки поїзної гальмівної магістралі

Показує тиск повітря в гальмівній системі поїзда. Дозволяє більш точно визначити час повної зарядки гальмівної системи (відпускання гальм вагонів)
Крани кінцевих гальмівних рукавів розташовані в кабіні

Ще одне рішення для підвищення безпеки персоналу при маневровій роботі з залізничними вагонами
Роторно-гвинтовий повітряний компресор Ingersoll-Rand
- висока продуктивність для зарядки гальмівної системи поїзда дозволяє прокачувати гальмівну магістраль значно швидше традиційних поршневих компресорів
- Можливість зберігати тиск в поїзній магістралі, навіть при наявності значних витоків повітря
- конструктивно не схильний до перегріву, розрахований на роботу без зупинки 24 години на добу, 365 днів на рік на максимальних обертах
- термін служби - більш ніж 30.000 годин
- збільшені інтервали технічного обслуговування - заміна мастила 1 раз в 2000 годин
- більш низькі температури експлуатації і більший термін служби вузлів, ніж у поршневих компресорів
- Компактний розмір при високій продуктивності
Блокування Гідравліки

- блокування всіх робочих функцій гідравлічної системи (крім рульового керування і службових гальм), що включається «за замовчуванням», поки оператор не розблокує систему окремою кнопкою
- запобігає несподіваному спрацьовуванню гідравлічних циліндрів і механічному рухові робочих органів машини
Протівісни клапани контрбаланс і запірні клапани гідравліки

У разі виходу з ладу будь-якого з гідравлічних шлангів системи піднімання / опускання автодорожніх коліс, зворотні клапани запобігають втраті тиску системи.
Також допомагають оператору в установці машини на рейки за допомогою лише одного перемикача
Простота і надійність конструкції залізничних мостів AxleTech
- цілісний литий корпус
- відсутність поворотних механізмів підвищує надійність і довговічність
- піввісі розраховані на весь термін служби моста
- розвал / сходження / кут нахилу незмінні протягом усього терміну служби мостів
- суто механічна і проста система позиціонування колісної осі на рейках працює протягом багатьох років після початку експлуатації
- немає необхідності в додаткових електронних і будь-яких інших компонентах для утримання машини в рейковій колії і підтримки повного і постійного контакту коліс з рейками в будь-яких умовах
- дискові гальма: гальмівні диски розташовані зовні моста, що дозволяє легко оглядати, перевіряти і замінювати гальмівні колодки; виключає потрапляння мастильних матеріалів і забруднень
Відеокамера візуального контролю заднього автозчеплення
- Стандартна відеокамера для контролю вирівнювання заднього автозчеплення
- можливість підключення 3-х додаткових камер

Опорний брус для монтажу автозчеплення з можливістю її переміщення по горизонталі
- дозволяє точно позиціонувати автозчеплення тракмобіля навпаки автозчеплення вагона і забезпечує зчеплення без напруги і зламу в кривих малого радіусу
- зменшує знос автозчеплення та іншого обладнання: гребенів залізничних коліс, головки рейок, деталей стрілочних переводів
Титан: Поворотне зчленування головної рами
- Підтримує постійний контакт всіх 4-х коліс з рейками
- Дозволяє чітку установку ведучих мостів, що забезпечує збільшений термін служби моста
- забезпечує постійний контакт тягових коліс на нерівностях рейкової колії
- дозволяє розподіляти додатковий зчіпний вагу від системи передачі ваги на всі 4 тягових колеса


Титан: повітряна Система підвіски корпусу машини
Ефективне віброізоляційне підвішування корпусу і кабіни на повітряних подушках і амортизаторах


Швидкоз'ємні кільця бандажів залізничних коліс
- кріплення бандажних кілець типу шпилька / гайка забезпечує легкість заміни бандажних кілець силами екіпажу машини
- скорочення витрат при обточуванні бандажів залізничних коліс
Цифрова система контролю і керування — CAN BUS
- екран високої чіткості
- функції діагностики, контролю та попередження
- керування і контроль за станом машини
- текстові описи стану агрегатів і систем
|
|