|
|
|
|||||
Забезпечує додатково:
Під час нормальної роботи з оператором в кабіні тракмобіля і наземним персоналом є моменти, коли укладач вагонів повинен бути впевнений, що поїзд не буде рухатися: при підключенні кінцевих рукавів гальмівної системи вагонів, під час огляду люків і дверей вагонів і т.п. Бувають також часті ситуації, в яких персонал повинен терміново привернути увагу оператора, навіть якщо вони не мають голосового або візуального контакту. Наземний Контроль Безпеки Trackmobile GCS® вирішує цю проблему. Як працює система управління Наземного Контролю Безпеки? ![]() Перша пара кнопок з написом «Гальмівна магістраль» використовує ліву кнопку включення аварійного гальмування для швидкої зупинки. Права кнопка скидає аварійний кран, дозволяючи оператору в кабіні зарядити повітряну систему поїзда. Другий набір кнопок з написом «Гальмо Нейтралі» включає і вимикає гальмо стоянки тракмобіля: активується службовий гідравлічний гальмо, коробка передач утримується в нейтрали, в кабіні оператора подається візуальний (червона лампочка) і звуковий сигнал, включаються зовнішні вогні, даючи візуальне підтвердження наземному персоналу, що можна починати безпечно працювати. Управління оператора заблоковано доти, поки наземний персонал знову не включить його натисканням правої кнопки. Третя пара кнопок з написом «Тривога в кабіні» активує зумер і світловий сигнал в кабіні, привертаючи увагу оператора. Існує четверта пара кнопка, яка може бути використана для додаткових функцій: будь-яка функція «вмикання / вимикання» на пульті може побут продубльована. GCS може бути встановлена і використана без системи дистанційного керування по радіо, або може бути використана на додаток до неї. |
|